نگرش کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط به فضای کسب و کار

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق نگرش کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط به فضای کسب و کار، در قالب فایل Word و در حجم 12 صفحه.


بخشی از متن:
تحقیق حاضر با توجه به اهمیت ذهنیت افراد و به‌خصوص کارآفرینان یک اجتماع، اقدام به بررسی عوامل شکل‌دهنده ذهنیت افراد نموده است. در این راستا ابتدا با مطالعه منابع علمی، عوامل مختلف شکل دهنده ذهنیت افراد مشخص گردیدند و سپس با به‌کارگیری نظرات 25 نفر از خبرگان، با استفاده از روش دلفی، اقدام به رتبه‌بندی و شناسایی مهمترین عوامل موثر بر ذهنیت کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط نسبت به فضای کسب و کار ایران پرداخته شده است. با تکرار سه دور روش دلفی، اجماع نظر(0.699=w) و ثبات گروهی (تغییر در نسبت انحراف استاندارد نظرات بین دور دوم و سوم کمتر از 4%) مورد قبول، حاصل گردید. نتایج حاکی از آن است که عواملی همچون سرمایه‌اجتماعی (حکمرانی خوب در سطح کلان و فرهنگ حمایت اجتماعی در سطح خرد)، فرصت‌های‌اقتصادی، مدیریت دانش و دارایی‌های دانشی در سطح کلان، منابع و توانایی افراد و فرهنگ مبتنی بر عملکرد، دارای بیشترین نقش در ایجاد ذهنیت و درک نسبت به فضای کسب و کار هستند.

فهرست مطالب:
چکیده
واژه های کلیدی
مقدمه
پیشینه تحقیق
روش تحقیق
نتیجه گیری
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 21067 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:206 کیلوبایت

 قیمت: 21,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل word