ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری، در قالب فایل word و در حجم 8 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The role of digital and social media marketing in consumer behavior

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
Elsevier

چکیده فارسی:
این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 
1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند. هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

چکیده لاتین:
This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

فهرست بخشی از مطالب:
مقدمه
موضوعات تحقیقاتی و یافته ها
فرهنگ دیجیتالی مشتری 
تبلیغات
اثرات محیط های دیجیتالی
متحرک 
WOM آنلاین و نقد و بررسی ها
توصیه هایی برای تحقیقات آینده
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22360 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:341 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده برای همه
    ----------------------------------------------------------------------------------
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ورد قابل ویرایش