فصل اول – تاریخچه فیلم های مونق انیمیشن آمریکا اروپای شرقی اتحاد جماهیر شوروی اروپای غربی بریتانیا کانادا آسیا چین ژاپن کره فصل دوم – عوامل مکمل موفقیت هنر و صنعت انیمیشن انیمیشن کامل در انیمیشن محدود پاراگراف بندی حرکت روتوسکوپی متامورخز صدا گفتگو در انیمیشن جلوههای صوتی نمی خواستیم آنها را گیج کنیم شخصیت سازی فیلمنامه بازار یابی از طریق نوآوری ب) بررسی بازار مجموعه های تلویزیونی فیلم های سفارشی فیلم های بلند و سینمایی بازار انیمیشن در ایران ج) راهکارهای تجارت
تعداد مشاهده: 20686 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 196
حجم فایل:122 کیلوبایت